رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتصاب عجیب در باشگاه نفت مسجدسلیمان

12:23 - 26 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۹۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان در حالی ابقا شد که فصل قبل کارنامه ناموفقی از خود به جای گذاشته بود.

- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به واسطه تلاش‌های بازیکنان و کادرفنی خود خصوصاً مهدی تارتار یک فصل سخت را با بهترین شرایط از نظر فنی پشت سر گذاشت. قهر و آشتی‌های این مربی هر بار استاندار و نمایندگان این شهر را مجاب می‌کرد تا باری از مشکلات این تیم بردارند در حالی که مدیرعامل این باشگاه حتی به اندازه سرمربی هم برای کمک به تیمش تقلا نکرد.

در این بین، رایزنی‌های هیئت مدیره شاید تا حدودی کمک حال این تیم بود، اما مدیریت این باشگاه در ساده‌ترین حالت حتی نتوانست پنجره نقل و انتقالات این تیم را باز کند. در روز‌هایی که مشکلات این تیم سر به فلک گذاشته بود مهران نصیریان‌دوست به عنوان مدیرعامل باشگاه نتوانست کاری کند تا سرپرست و یکی، دو نفر دیگر از اعضای تیم، از جیب‌شان برای این تیم خرج کنند تا بلکه باری از روی دوش باشگاه بردارند.

مدتی بعد در شرایطی که وضعیت این تیم بسیار نامساعد بود سروش صالحی‌پور مدیر اجرایی این باشگاه شد و با چک‌های شخصی مشکلات این تیم را حل کرد. او توانست تیمی را که از هتل به خاطر عدم پرداخت پول آن بیرون انداخته شده بود را کمی سر و سامان دهد. با این شرایط، باز هم یکی از اعضای باشگاه توانست مشکل را برای مدتی حل کند، در شرایطی که مدیران این باشگاه خصوصا مدیرعامل آن دست روی دست گذاشته بودند.

بعد از استعفای نصیریان‌دوست، در میان همه مشکلات، ابوذر شجاعی که یکی از اعضای هیئت مدیره بود به عنوان سرپرست انتخاب شد تا به طور موقت امور را در دست بگیرد. او با استفاده از اعتبار شخصی خود بخشی از مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان را حل کرد تا پنجره نقل‌وانتقالات تیمش را باز کند و به برخی بازیکنان که برای پیوستن به این باشگاه شروطی داشتند پیش پرداخت داشته باشد.

پس از این اتفاقات درست در زمانی که باشگاه دوباره سر و سامانی گرفته بود، نصیریان‌دوست دوباره به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. این انتخاب در شرایطی صورت گرفت که او کارنامه درخشانی از خود در نفت برجای نگذاشته بود و نتوانسته بود مشکلات را حل کند. 

اخراج تیم نفت از هتل، درگیری بازیکنان با پرسنل هتل به دلیل عدم پرداخت پول از سوی باشگاه و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، آخرین اتفاقات عجیب و غریب باشگاه نفت مسجدسلیمان در دوره مدیریت نصیریان‌دوست بود. با این حال، در غیاب او این مشکلات ریز و درشت برطرف شد و حالا بار دیگر این مدیر، تیمی تقریباً بدون مشکل را تحویل گرفت. با این شرایط، فقط باید منتظر ماند و دید نصیریان‌دوست که پیش از این نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، این بار چه عملکردی از خودش به جای می‌گذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *