مهم‌ترین حوادثی که در ۲۴ آبان ماه رخ داد

21:16 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۴۰۵
در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیستم و چهارم آبان ماه مشاهده می‌کنید.
- در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه را طی بیستم و چهارم آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:
با همت ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ۵ عامل تخریب شیشه‌های واحد‌های صنفی و خودروی شهروندان که یک میلیارد ریال، خسارت وارد کرده بودند در کمتر ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
بیشتر بخوانید:
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک انبار لوازم و قطعات خودرو به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد.
 
بیشتر بخوانید:
اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از یکی از مجتمع‌های تجاری شهرک غرب که در آن به دلیل حراج اجناس یکی از فروشگاه‌های این مجتمع تجاری تعداد زیادی از شهروندان در فضای بسته بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای خرید تجمع کرده بودند موضوع بررسی و برای حفظ سلامت شهروندان، اداره اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری بعمل آورد.
 
بیشتر بخوانید:
رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از بازداشت سارقی حرفه‌ای که مسافران را در بین راه بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: پیامک هتل سارق را لو داد.
 
بیشتر بخوانید:
رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت گفت: با تلاش ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی از ۲ هزار و ۵۷۹ واحد صنفی در نقاط مختلف شهر تهران بازدید و ۵ واحد صنفی متخلف با دستور قضایی پلمب شد.
 
بیشتر بخوانید:
به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، علیرغم توصیه‌های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم.
 
بیشتر بخوانید:
رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور فاتب از خرابی یک دستگاه تریلر کشنده صبح امروز در تونل توحید خبر داد. 
 
بیشتر بخوانید:
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از نجات جان ۱۶۶ نفر در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
 
بیشتر بخوانید:
رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که اراذل و اوباش چگونه سطح بندی می‌شوند، گفت: بر اساس دستورالعمل‌های نیروی انتظامی، تعدد جرائم در سطح بندی اراذل و اوباش، تاثیر مستقیم دارد.
 

برچسب ها: بسته خبری حوادث

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *