پیام مدیر کل دفتر مطالعات به تسهیلگران، مربیان و اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی

17:36 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۴۴۰۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی آغاز هفته کتاب را به تسهیلگران، مربیان و اعضای باشگاه‎‌های کتابخوانی تبریک گفت.
- طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری به مناسبت آغاز هفته کتاب ضمن تبریک این هفته پیامی منتشر کرد. در متن این پیام آمده است: 
 
«آغاز هفته کتاب بر همه فعالان و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه مربیان و تسهیلگران و اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی در سراسر کشور مبارک باد. برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از همه تسهیلگران و مربیانی که داوطلبانه در راه‌اندازی و مدیریت باشگاه‌های کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنم.
همان طور که استحضار دارید هفته کتاب از روز شنبه بیست و چهارم آبان ماه آغاز شده است و با توجه به رویکرد اصلی این هفته که بر مبنای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی است، از همه تسهیلگران جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان دعوت می‌کنم با استفاده از ظرفیت‌های باشگاه‌ها به‌عنوان نهاد‌های مردمی فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و گستردگی آن‌ها در سراسر کشور اعم از شهری و روستایی با حفظ شرایط بهداشتی و با طراحی و اجرای برنامه‌ها خلاقانه در حوزه فضای مجازی، ضمن پویایی فعالیت‌های باشگاه‌ها همچون سال‌های گذشته نقش ماندگار و اثرگذاری در ترویج کتاب‌خوانی در هفته کتاب داشته باشند. در این دوره از اجرای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، تسهیلگران از همان ابتدای دوره‌های آموزشی تا آخرین مرحله گردآوری و تدوین گزارش‌های باشگاه‌ها نقش پررنگ‌تری را بر عهده‌دارند. به همین خاطر است که دبیرخانه جام باشگاه‌ها برنامه‌های جدیدی برای تقدیر از تسهیلگران و تلاش آن‌ها دارد. امید است که بتوانیم به فراخور این تلاش‌ها قدردان زحمات همه فعالان عرصه ترویج کتاب‌خوانی باشیم».
 
 انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار ادبیات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *