رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۴۰۰۰ متر زمین دولتی در شهرک صنعتی جهت ساخت مدرسه تخصیص یافت

10:14 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۹۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در نشست جلسه هم اندیشی بررسی و رفع موانع ساخت مکان‌های آموزشی مقرر شد ۴۰۰۰ متر مربع زمین جهت احداث مدرسه در شهرک صنعتی اختصاص یابد.

- پس از بازدید‌های رییس کل و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از منطقه حاشیه‌ای شهرک صنعتی کرمان، ضرورت ساخت مرکز آموزشی و مدرسه در این منطقه احساس شد.
بر پایه این خبر بلافاصله بعد از آخرین بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از شهرک صنعتی، دستگاه قضایی ورود کرده و بر احداث مدرسه در این منطقه تاکید شد.

در این راستا و در جلسه هم اندیشی بررسی و رفع موانع ساخت مکان‌های آموزشی و مدارس حاشیه شهر کرمان که با حضور یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان، قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اسکندری مدیرکل آموزش و پرورش استان، موسوی معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی برگزار شد، یکی از اقدامات پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی در شهرک صنعتی، پیگیری مشکلات مردم و بازدید‌های میدانی از این منطقه عنوان شد.

براساس بازدید‌ها و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و طبق مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مبنی بر رفع مشکلات حاشیه شهر به ویژه شهرک صنعتی، درنهایت تاکید رییس کل دادگستری استان منتج به نتیجه مثبت در این موضوع شد.

در این نشست مقرر شد ۴۰۰۰ متر مربع زمین جهت احداث مدرسه در شهرک صنعتی اختصاص یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *