استاندار خوزستان: طرح محدودیت فعالیت اصناف در ۱۰ شهر خوزستان آغاز شده است

11:50 - 22 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۷۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح محدودیت فعالیت اصناف از (۲۰ آبان‌ماه) در ۱۰ شهر استان خوزستان آغاز شده است، گفت: تردد در جاده‌های بین شهری استان خوزستان این روز‌ها حدود ۱۵ درصد نسبت به ایام عادی و شرایط مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله باکرونا در استان خوزستان اظهارداشت: کارگروه هشت گانه ستاد مبارزه با کرونا و کمیسیون نظارت متشکل از سازمان صمت، شهرداری، اداره اماکن ناجا و مراکز بهداشت شرق و غرب استان بازرسی‌های خود را بر طرح محدودیت فعالیت اصناف بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با همکاری اتحادیه‌ها از  روز ۲۰ آبان ماه آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح محدودیت فعالیت اصناف از (۲۰ آبان‌ماه) در ۱۰ شهر استان خوزستان آغاز شده است، گفت: این محدودیت‌ها در سه شهر اهواز، مسجدسلیمان و کارون به مدت یک ماه اعمال خواهند شد و در شهر‌های آبادان، بهبهان، امیدیه، دزفول، شوشتر، رامهرمز و باوی نیز به مدت یک هفته اجرا می‌شوند.

استاندار خوزستان افزود: مصوبه قبلی یعنی تعطیلی آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها، تالار‌های اجتماعات و کاهش ساعات فعالیت ادارات نیز به قوت خود باقی است. تردد در جاده‌های بین شهری استان خوزستان این روز‌ها حدود ۱۵ درصد نسبت به ایام عادی و شرایط مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *