اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی

13:00 - 22 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۷۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس دادگستری زنجان گفت: ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان زنجان در سال جهش تولید با تمام توان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال تلاش خواهد کرد.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس دادگستری زنجان در بازدید از شرکت ملی سرب و روی زنجان در نهمین جلسه ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان که در سالن جلسات شرکت با حضور اعضای ستاد و اعضای هیات مدیره شرکت سرب و روی برگزار شد گفت : برای مقابله با جنگ تمام عیار دشمنان علیه جمهوری اسلامی تکیه بر ظرفیت های داخل و اتکاء به اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

وی بابیان اینکه شرکت ملی سرب و روی زنجان یکی از شرکت های مهم به لحاظ نوع تولید و ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر به طور مسقیم است تصریح کرد : در گذشته شرکت سرب و روی با مشکل تامین انرژی وسوخت مواجه بود که با حمایت مسئولان استان و دستگاه قضایی این مشکل با تغییر نوع سوخت از مازوت به گاز برطرف شد و ما امروز با افزایش ۱۵ درصدی تولید مواجه هستیم که اقدامی بسیار ارزشمند است.

رئیس ستاد مقاومتی دادگستری استان زنجان بااشاره به اینکه شرکت سرب و روی زنجان در گذشته نگرانیهایی در حوزه زیست محیطی داشت که با تلاش و مجاهدان مسئولین امروز شاهد رفع ۱۰۰ درصدی این نگرانی و رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی از سوی شرکت هستیم.

صادقی نیارکی اظهار کرد : ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان در سال جهش تولید با تمام توان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال تلاش خواهد کرد .

وی بابیان اینکه یکی از اولویت های دستگاه قضایی ، حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال است و این کمک ها برای اشخاص و جریانهای خاص نیست ، بلکه صرفا حمایت از تولید و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است و این امر یک وظیفه و تکلیف است
وی در ادامه افزود : ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از ۱۵۰ واحد تولیدی حمایت حقوقی کرده و این حمایتها در ادامه با قوت نیز بعمل خواهد آمد.

در ابتدای این جلسه ضمن تشکر و خیر مقدم به رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان و اعضای ستاد با ارائه گزارشی گفت : شرکت ملی سرب و روی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش ۶۲ درصدی داشته و در هفت ماهه سال جاری علیرغم تعطیلی ۸۰ روزه شرکت به دلیل کرونا ۴۰۰۰ تن تولید داشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *