انحطاط و پس‌رفت تمدن لیبرال دموکراسی در آمریکا

4:30 - 22 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۶۴۵
کارشناس ارشد بین‌الملل گفت: اتفاقات رخ داده در آمریکا در دو ماهه گذشته مخصوصا مناظره‌های نامزد‌های ریاست جمهوری یک درس آمریکاشناسی بود و نشان‌دهنده انحطاط و پس‌رفت تمدن لیبرال دموکراسی است.

محسن پاک‌آیین در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انحطاط اخلاقی در آمریکا گفت: اتفاقات اخیر در آمریکا نشان داد این کشور چقدر از ارزش‌های اخلاقی و تمدنی به دور افتاده و چگونه قانون جنگل که از سوی آمریکا علیه دیگر کشور‌ها اعمال می‌شود در این برهه زمانی در کشور خودشان و علیه مردم این کشور در حال وقوع است. 

کارشناس ارشد بین‌الملل بیان کرد: اتفاقات رخ داده در آمریکا در دو ماهه گذشته مخصوصا مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری یک درس آمریکاشناسی بود و نشان‌دهنده انحطاط و پس‌رفت تمدن لیبرال دموکراسی است. 

پاک‌آیین گفت: اکنون نتیجه انتخابات آمریکا مشخص شده اگر هم تغییر کند برای کشور ایران فرقی ندارد. آمریکا طی سال‌های گذشته با تحریک دشمنان، تحریم و با جنگ نرم علیه کشورمان دشمنی خود را ثابت کرده و هیچ گاه در طول ۴۰ سال گذشته دوست مردم ایران نبوده است.

وی تاکی کرد: کماکان نگاه به درون راباید تقویت و به منابع اقتصادی کشورمان اتکا کنیم در عین حال تعامل با کشور‌های جهان غیر از آمریکا را نیز در دستور کارمان قرار بدهیم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *