رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سستی برخی مسئولان؛ سرعت کند تحقق شعار «جهش تولید»

4:30 - 23 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۶۲۸
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مسئولان باید تعهد، احساس مسئولیت و تلاش جهادی را سرلوحه کار‌های خود قرار بدهند تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی هم فائق بیاییم، متأسفانه سستی برخی مسئولان باعث شده شعار «جهش تولید» آنگونه که باید تحقق نیابد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه برای حل مشکلات مدیریت دستگاه‌ها مورد نیاز است، گفت: مسئولین باید برنامه‌ریزی کنند و تفکر، تدین و تعقل رادر پیش بگیرند.

امام جمعه یزد افزود: ۳ اصل تفکر، تدین و تعقل اگر به زندگی ما برگردد می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم و دشمن نخواهد توانست به اهداف خود برسد.

 وی با تأکید بر اینکه مشکلات کشور قابل حل است، گفت: ما در داخل بسیاری از منابع و ظرفیت‌هایی را داریم که اگر بخواهیم و اراده کنیم می‌توانیم به نحو احسنت از آن‌ها بهره ببریم و در راستای حل مشکلات از آن استفاده کنیم.

آیت‌الله ناصری‌یزدی گفت: مسئولان باید تعهد، احساس مسئولیت و تلاش جهادی را سرلوحه کار‌های خود قرار بدهند تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی هم فائق بیاییم، متأسفانه سستی برخی مسئولان باعث شده شعار جهش تولید آنگونه که باید تحقق نیابد، اگر ما خود باور باشیم قدرت ما را رقم خواهد زد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *