نظارت ۱۶ گروه تلفیقی بر تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸

15:55 - 21 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۶۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهرانبا بیان اینکه ۱۶ گروه تلفیقی بر تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸ نظارت می‌کنند، گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران از سوی ستاد مقابله با کرونای استان تهران مطرح شد و من به عنوان رییس ستاد موافق این پیشنهاد هستم.
-  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی اظهارداشت: در جلسه امروز که با حضور فرمانداری تهران، شمیرانات و مسئولان وزارت صنعت، اتحادیه اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی برگزار شد، اعضای جلسه مقرر کردند ۱۶ اکیپ تلفیقی از ساعت ۱۷ در نقاط مختلف شهر بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت کنند.
 
وی ادامه داد: در کنار آن تقریبا ۱۰۰ اکیپ موتوری نیروی انتظامی، اقدام به تذکر و اخطار به متخلفان می‌کنند.

استاندار تهران یادآورشد: عصر روز گذشته حدود ۴۵ درصد مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ این مصوبه را رعایت کردند و امشب اکیپ‌های نظارتی افزایش می‌یابند که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت رعایت شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: گلوگاه‌های اصلی چرخه کرونا در استان تهران از جمله مترو و حمل و نقل عمومی در صورت اجرای تعطیلی ۲ هفته‌ای باید از سوی آن‌ها ارزیابی شوند که چقدر بار بیماری کاهش پیدا می‌کند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران از سوی ستاد مقابله با کرونای استان تهران مطرح شد و من به عنوان رییس ستاد موافق این پیشنهاد هستم. همانطوری که وزیر کشور و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردند، این موضوع به عنوان یک پیشنهاد است و باید در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و بررسی و پس از تصویب ابلاغ شود.

استاندار تهران با بیان اینکه خستگی کادر درمان و حجم بالای بستری در بیمارستان ما را ملزم می‌کند تا شرایطی را فراهم کنیم که بار مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند، گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران در حال درمان هستند، پیشنهاد تعطیلی تهران مطرح شد تا بتوانیم بار مراجعات به بیمارستان‌ها کم کنیم.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *