رونق اقتصاد رابطه مستقیم با کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

15:43 - 21 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۶۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان قزوین گفت: امروز تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید دغدغه روزانه و لحظه‌ای مدیران اجرایی باشد چرا که رونق اقتصاد منجر به کاهش جرایم ،آسیب های اجتماعی و مقابله با تحریم های ظالمانه خواهد شد.

- محمد قاسمی در ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین گفت: امروز تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید دغدغه روزانه و لحظه ای مدیران اجرایی باشد چرا که رونق اقتصاد منجر به کاهش جرایم ،آسیب های اجتماعی و مقابله با تحریم های ظالمانه خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مقام معظم رهبری نقشه راه پیشرفت اقتصادی کشور را در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ و تبیین کرده اند و تمامی مسئولان باید در زمینه اجرایی کردن منویات ایشان اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول گفت: قوه قضاییه در حوزه مسائل و مشکلات اقتصادی بسیاری از دستورالعمل های خود را به روز رسانی کرده است و انتظار داریم مجلس شورای اسلامی هم در زمینه تدوین قوانین روزآمد ورود جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید برای تحقق جهش تولید باید گام های بلند تر و اساسی تری برداشته شود، افزود: شفافیت قوانین و مقررات می تواند در تحقق رونق اقتصادی بسیار تاثیرگذار باشد و امیدواریم تمامی دستگاه ها مانند قوه قضاییه که به صورت جدی در این زمینه ورود کرده است، اقدامات قابل قبولی را انجام دهند.

این مقام قضائی افزود: تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و به روز از وضعیت صنعت، شرکتهای دارای مشکل و یا در معرض مشکل استان قزوین، برگزاری نشست های مختلف کارشناسی در حوزه اقتصادی، فعالیت مضاعف دبیرخانه ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان قزوین موضوعاتی است که امیدواریم به شکل شایسته آن ها را عملیاتی کنیم.

گفتنی است براساس دستورالعمل جدید قوه قضاییه دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین به عنوان دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان شروع بکار نمود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *