رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادگان نماد واقعی حق گرایی و استقامت در راه هستند

9:18 - 25 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۳۱۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان نماد واقعی حق گرایی و استقامت در راه هستند و این یک نماد پر ارزش و یک سرمایه ملی برای کشور است.
به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور اظهار کرد: امروز آغاز ماه ذی القعده است که امیدواریم خداوند برکاتش را در این ماه بر مومنین نازل کند همچنین امروز مصادف با ولادت حضرت معصومه (ص) که امام جواد(ع) از ایشان نقل کرده است که هر  کس حرم حضرت معصومه (س)زیارت کند پاداش آن بهشت خواهد بود من این روز را به ملت عزیز و مراجع اعظام تقلید و حوزه علمیه و مردم شریف قم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: امروز دهه کرامت است و من به همه ملت عزیز این روز را تبریک می گویم همچنین امروز سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی است که مراسم مختلفی نیز در کشور به این مناسبت دایر شده البته در حق آنها باید بیش از اینها توجه شود چرا که آزادگان نماد واقعی حق گرایی و استقامت در راه هستند  و این نماد پر ارزش و یک سرمایه ملی برای کشور است و امیدواریم خداوند توفیقاتش را برهمه آزادگان نازل بفرماید.

لاریجانی یادآور شد: امروز یاد می کنیم از مرحوم ابوترابی که دوران اسارت خود را با استقامت در راه و راهنمایی آزادگان به نحو دقیقی طی کرده و نقش به سزایی در سامان دهی آزادگان داشتند خداوند ایشان را قرین  رحمت کند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور تصریح کرد: امروز سالروز فتح الفتوحی است که در جنگ 33 روزه رخ داد و کمر رژیم صهیونیستی را شکست این روز را به همه دلیر مردان مقاومت و لبنان به ویژه حزب الله قهرمان و رهبری آن آقای سید حسن نصرالله تبریک می گوییم و امیدواریم همیشه پایدار و با توفیق حرکت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *