قاسمی: با شکست تراکتور پاسخ انتقاد‌ات را می‌دهیم/ برای هماهنگی بیشتر، نیاز به زمان داریم

9:45 - 23 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۱۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: قبل از شروع فصل به تیم ما انتقاد‌ات زیادی شد، اما ثابت کردیم تیم متحد و یکدستی هستیم.

آرمان قاسمی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم نساجی در بازی هفته اول مقابل تیم آلومینیوم اظهار داشت: در هفته اول لیگ امسال بر خلاف لیگ‌های گذشته اتفاق جالبی رخ داد و بازی‌ها پر گل بود و گل‌های بیشتری رد و بدل شد. از این رو بر خلاف سال‌های قبل لیگ امسال نوید یک سال پر گل و تماشاگرپسند می‌دهد. با توجه به تغییرات زیادی که در خیلی از تیم‌ها اتفاق افتادهه چند هفته اول لیگ خیلی قابل پیش بینی نبود. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست از این رو برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم.

وی با اشاره به به ثمر رساندن سه گل در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: برای سه گل به اراک نرفته بودیم چرا که زدن سه گل در فوتبال ایران آن هم در هفته اول و مقابل تیمی مثل آلوینیوم راحت نبود. تیم‌های خطیبی به شکلی بازی می‌کنند که به راحتی نمی‌شود از آن‌ها امتیاز گرفت و در ۲۰ دقیقه اول ما را به شدت تحت فشار قرار دادند. ما ابتدا به دنبال یک امتیاز بودیم و در ادامه تلاش کردیم با پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی سه امتیاز را از آن خود کنیم. خوشبختانه اخراج بازیکن حریف نیز مزید بر علت شده و شرایط بازی برای ما راحت‌تر شد.

بازیکن تیم فوتبال نساجی به بازی هفته آینده مقابل تراکتور اشاره و تصریح کرد: بازی با تراکتور سخت است و متأسفانه به دلیل غیبت تماشاگران این بازی خانگی سخت‌تر خواهد بود. برای تیم‌هایی مثل نساجی که حضور تماشاگران در ورزشگاه یک مزیت محسوب می‌شود ورزشگاه خالی نیز یک ضعف است. کرونا به تیم‌های پر طرفدار ضرر می‌زند و تیم ما با توجه به پر تعداد بودن تماشاگران بیش از پیش ضرر می‌کند. با این حال همه توان خود را به کار خواهیم گرفت و برای ادامه روند موفقیت‌های تیم نساجی تلاش خواهیم کرد تا این صدرنشینی ادامه داشته باشد.

قاسمی در مورد اعتراض برخی، به نحوه یارگیری تیم نساجی در فصل جدید تاکید کرد: در ابتدای فصل انتقاد‌هایی شده بود و خیلی‌ها ادعا کردند تیم ما بد بسته شده و تیم مشکل‌داری است. بر خلاف این تصورات در بازی اول ثابت کردیم تیم متحد و یکدستی هستیم و با ارائه یک بازی خوب مقابل تراکتور که تیم پر مهره‌ای است صدر نشینی را ادامه می‌دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *