توییت ترامپ درباره مشکلات انتخاباتی در تاریخ آمریکا

17:45 - 18 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۶۰۶
رییس جمهور آمریکا بار دیگر در توییتر خود موضوع تقلب در انتخابات و سابقه این موضوع در تاریخ کشورش را مطرح کرد.

«دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا در توییتر خود بار دیگر موضوع تقلب در انتخابات این کشور را مطرح کرد.

ترامپ نوشت: «و دیترویت با مجموعه‌ای طولانی از مشکلات انتخاباتی (به بیانی ملایم) ... چگونه این آرا احراز هویت شدند، چرا که مشکلی در سیستم احراز هویت وجود دارد و این امر به طور جدی بر تمامی انتخابات تاثیر می‌گذارد_ و چیزی که مرا نگران می‌کند این است که ما بیش از یکصد میلیون رای پستی در شهر‌هایی مانند فیلادلفیا داشتیم.»

وی در توییت دیگری افزود: «ما باید آرا را مورد بررسی قرار دهیم؛ هنوز در مرحله جدول بندی مراحل هستیم. ما باید این اتهامات را مورد بررسی قرار دهیم. اسنادی را مشاهده کرده ایم که نشان می‌دهد در انتخابات تقلب صورت گرفته است. ما در این کشور سابقه مشکلات انتخاباتی داریم.»

ترامپ در ادامه نوشت: «ما بر این عقیده هستیم که این افراد دزد هستند، ماشین انتخابات در شهرهای بزرگ فاسد است و این یک انتخابات سرقتی بود. بهترین نظرسنجی در انگلیس امروز صبح نوشت که این به وضوح یک انتخابات سرقت شده است. تصور اینکه بایدن در برخی از این ایالت ها از اوباما پیشی بگیرد غیرممکن است.»

ترامپ که از ماه‌های پیش موضوع تقلب در انتخابات آمریکا را مطرح کرده بود طی روز‌های اخیر و در پی اعلام نتایج انتخابات در ایالت ها، به طور گسترده تری این موضوع را در توییتر و اظهارات خود پیش می‌کشد.

وی همچنین تصمیم دارد تا از روز دوشنبه، ۱۹ آبان، روند حقوقی علیه نتیجه انتخابات را آغاز کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *