رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازگشت ثبات به بازار طلا و سکه

12:44 - 18 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۴۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا خبر داد و گفت: اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای نیفتد نوسانات بازار در روز‌های آینده به صورت مرسوم خواهد بود.
- ابراهیم محمدولی در گفت‌وگوی تلویزیونی  با بیان اینکه معاملات کاغذی از نظر شرعی جایز نیست در خصوص وضعیت فعلی بازار طلا و سکه، به تاثیر بازار ارز بر قیمت‌های طلا و سکه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی در روزهای آینده انتظار آرامش در بازار را داریم و اگر حادثه غیرمترقبه رخ ندهد احتمال می‌دهیم که قیمت‌ها در روز‌های آینده در همین رنج فعلی وجود داشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه گفت: اگر نگاه مدیریتی به بازار ارز، طلا و سکه در حد کلان، همچنان ادامه داشته باشد می‌توانیم انتظار کاهش اندکی در قیمت‌ها را نیز داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر در روز‌های آینده حادثه غیر منتظره اتفاق نیفتد، افزایش و کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، به صورت مرسوم و معمول خواهد بود، تصریح کرد: در این شرایط نوسانات بازار التهاب آور و آزاردهنده نخواهد بود.

محمدولی ادامه با تاکید بر اینکه مردم از خرید طلای آب شده پرهیز کنند و خرید خود را به صورت مصنوعات انجام دهند، گفت: خرید طلای آب شده برای اعضای صنعت طلا مناسب است که بتوانند گردش کار را از تولید به عمده فروش و بنکدار‌ها رقم بزنند و به مردم توصیه می‌کنیم چون اطلاعات فنی در این حوزه ندارند از خرید طلای آب شده خودداری کنند همچنین خرید و فروش در بازار طلا و سکه را در دراز مدت انجام دهند تا متحمل ضرر نشوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *