اعضای احتمالی تیم بایدن؛ وندی شرمن و سوزان رایس بازمی گردند؟

14:52 - 18 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۴۴۴
رسانه های آمریکایی اعضای احتمالی کابینه جو بایدن را معرفی می‎کنند که در میان آنها نام سوزان رایس و وندی شرمن به چشم می‎خورد.

- نشریه «پولیتیکو»، در گزارشی نوشت «انتظار می‌رود رییس جمهور منتخب آمریکا ترکیبی از مترقیان، میانه روها و حتی چند جمهوریخواه را به عنوان گزینه‌ای برای کابینه، معرفی کند.»

همچنین در دو ماه و نیم آینده، جو بایدن باید گروهی را برای مقابله با یک بیماری همه گیر تاریخی و بازسازی اقتصاد تشکیل دهد.

گروه بایدن ماه‌هاست که کاندیدا‌های احتمالی را بررسی می‌کند و گزینه‌های بالقوه را در روز‌های آینده به رییس جمهور منتخب ارائه خواهد کرد.

انتظار می‌رود که بایدن ابتدا بر پست‌های مربوط به بهداشت عمومی و اقتصاد، از جمله وزارت خزانه داری و وزارت بهداشت و خدمات انسانی تمرکز کند.

بایدن قصد دارد مشاوره‌ های گوناگونی دریافت کند و به گفته یکی از مقام‎های نزدیک به تیم او، احتمالا نامزد‌های کابینه در هفته اول اعلام نخواهد شد.

اما گمانه زنی‌هایی در مورد گزینه‌های احتمالی برای تصدی وزارتخانه‌های آمریکا وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

به نظر می‌رسد «میشل فلورنوی» گزینه مورد نظر برای وزارت دفاع آمریکا باشد.

همچنین احتمالا «سوزان رایس» گزینه مورد نظر برای وزارت خارجه، «لیل براینارد» برای وزارت خزانه داری، «داگ جونز» برای وزارت دادگستری، «آلخاندرو مایورکاس» برای وزارت امنیت داخلی، «میشل لوجان گریشام» برای وزارت بهداشت و خدمات انسانی، «ارنست مونیز» برای وزارت انرژی و «وندی شرمن» برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل معرفی خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *