تکذیب خبر حضور گیمرهای ایرانی در سرزمین‌های اشغالی

15:15 - 17 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۱۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فدراسیون ورزش‌های همگانی رقابت ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزش‌های الکترونیک را تکذیب کرد.

فدراسیون ورزش‌های همگانی خبر حضور گیمرهای ایرانی در مسابقات بین‌المللی ورزش‌های الکترونیک که قرار است فوریه ۲۰۲۱ در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم اشغالگر قدس برگزار شود را تکذیب کرد.

متن این تکذیبه به شرح زیر است:

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان و به نقل از افشین مولایی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، خبر حضور گیمر‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی ورزش‌های الکترونیک که قرار است فوریه ۲۰۲۱ در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم اشغالگر قدس برگزار شود، کذب محض بوده و صحت ندارد.

با توجه به برتری نمایندگان کشورمان در برابر حریفان خود در سطح منطقه، برخی رسانه‌های خارجی مدعی شده بودند نمایندگان کشورمان در مرحله نهایی که قرار است در ماه فوریه در سرزمین‌های فلسطین اشغالی برگزار شود، شرکت خواهد کرد. این درحالی است که رژیم صهیونیستی هیچ ورزشکار یا نماینده‌ای در این مسابقات ندارد و خبر منتشره صرفا یک شیطنت رسانه‌ای با هدف سوء استفاده از ورزش برای توجیه عادی سازی روابط برخی کشور‌های معلوم‌الحال با رژیم صهیونیستی و تعمیم آن به سایر کشورهاست که این اقدام ناصواب به کرات ازسوی جامعه ورزش و ورزشکاران کشورمان محکوم و نقض شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *