امیری: ایران قدرتی در AFC ندارد/ کامیابی‌نیا: داور با بازیکنان بد صحبت می‌کرد و دو کارت زرد اشتباه به من داد

20:13 - 16 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۸۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم پرسپولیس گقت: داور کاملاً در نیمه اول روی مخ بشار رسن بود و خیلی سوت می‌زد.

- وحید امیری درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه بازیکنان حریف خوب بودند به ویژه دروازه‌بان‌شان که عکس‌العمل‌های خوبی داشت.  این تیم با لایه‌های زیادی دفاع می‌کرد و به همین دلیل کارمان سخت شده بود. خداراشکر می‌کنم با وجود ۱۰ نفره شدن تیم‌مان تا دقیقه ۹۰ توانستیم روند خوب خود را ادامه بدهیم، اما بدشانس بودیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

این هافبک باتجربه پرسپولیس درباره درگیری‌های این دیدار گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، به نظرم داور بهتر می‌توانست بازی را مدیریت کند و با بازیکنان رفتار بهتری داشنه باشد. رفتار داور سبب شد تنش‌ها و سر و صدا در زمین بیشتر شود و بر سطح فنی بازی نیز تاثیر منفی گداشت.

امیری درباره میزان امیدواری برای بخشش محرومیتش و احتمال بازی کردنش در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: با تمام احترامی که برای مسئولان فدراسیون قائل هستم، قدرتی در AFC نداریم و همین موضوع را در ماجرای آل‌کثیر دیدید.  آل‌کثیر نیز کاری انجام نداده بود و ۱۰ سال است این خوشحالی را انجام می‌دهد، اما خیلی راحت وی را محروم کردند.

امیری افزود: در تیم خیلی بزرگی بازی می‌کنیم و باید برای هواداران پرسپولیس بهترین نتایج کسب کنیم. این موضوع وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند و خستگی هم وجود دارد، اما مطمئن باشید اینگونه نمی‌ماند و پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود.

وی درباره وضعیت ورزشگاه شهید دستگردی اظهار کزد: امسال به دلیل  شرایط کرونا این اتفاق افتاد. زمین ورزشگاه دستگردی البته کیفیت نداشت و سفت بود. به زانو و کمر ما مقداری فشار آمد و به همین دلیل از برگزاری بازی در این زمین راضی نیستم.

کمال کامیابی‌نیا نیز در مورد این مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود و ما موقعیت زیاد داشتیم، ولی نتوانستیم استفاده کنیم.  شرایط هفته‌های اول خیلی سخت است. امیدوارم در ادامه راه جبران کنیم.

کامیابی‌نیا در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: داور متاسفانه خیلی سوت می‌زد، بازی را متوقف می‌کرد و کارت زرد‌های بی مورد می‌داد. او داور الیت آسیا است. داور کاملا در نیمه اول روی مخ بشار بود یا به نوراللهی کارت داد. باید روانشناسی داشته باشند. داور با بازیکنان ما بد صحبت می‌کرد.

وی در مورد اخراجش گفت: اخراجم اصلا درست نبود. هم کارت زرد اول و هم کارت زرد دومم درست نبود. به خدا نمی‌دانم چه بگویم. نه اعتراض می‌کنیم و نه کاری دیگر، داوران هم باید مراقب باشند. اینطور نمی‌شود. زمین هم اصلا خوب نبود. توپ پله می‌شد و نمی‌توانستیم زمینی پاس بدهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *