مجتبی کرمیان: فرقی نمی‌کند سرمربی تیم ملی داخلی باشد یا خارجی/ خیلی از ورزشکاران منبع درآمد دیگری غیر از ورزش ندارند

11:12 - 14 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۱۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم ملی هندبال گفت: فرقی نمی‌کند سرمربی تیم ملی داخلی باشد یا خارجی و ما به عنوان بازیکن تنها باید در خدمت تیم باشیم.

مجتبی کرمیان در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری لیگ برتر هندبال اظهار داشت: لیگ امسال به صورت متمرکز متفاوت‌تر از همیشه برگزار شد. اوایل همه نگران این موضوع بودند که چطور ممکن است ۱۲ تیم در یک شهر مسابقات را برگزار کنند، اما با شروع مسابقات دیده شد که فدراسیون هندبال و هیئت هندبال تهران به خوبی و در فضایی کاملاً حفاظت شده با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت انجام گرفت.

وی ادامه داد: در بدو ورود از تمام تیم‌ها، داوران و عوامل اجرایی و‌ حتی اصحاب رسانه تست PCR گرفته شد که هر تیم به صورت جداگانه در محل فدراسیون هندبال مورد تست قرار گرفت که بعد از جواب تست، تیم‌هایی که بازیکن مثبت داشتند باید سریعاً آن بازیکن را قرنطینه می‌کردند و بازی‌ها در سلامت کامل و با رعایت تمام نکات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا انجام پذیرفت.

بازیکن تیم ملی هندبال در خصوص اینکه لیگ باید برگزار شود یا نه، گفت: خیلی از ورزشکاران منبع درآمد دیگری به غیر از ورزش ندارند و تنها راه درآمدزایی آنها حضور در لیگ است؛ مسابقات هندبال توسط فدراسیون خوب برگزار و تمام نکات بهداشتی رعایت شد.

کرمیان درباره شرایط تیم هندبال شهید شاملی عنوان کرد: هفت ماه از مسابقه و تمرینات پرفشار دور بودیم، اما هرچه جلوتر رفتیم، کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر شدیم و مسابقات عادی شد اما بعد از مدتی طولانی وارد مسابقات داشتیم مسابقه اول خیلی سخت بود، اما در مسابقات بعدی راحت‌تر بازی کردیم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: بهترین تصمیم را در این مورد فدراسیون می‌تواند اتخاذ کند؛ فرقی نمی‌کند داخلی باشد یا خارجی و ما به عنوان بازیکن تنها باید در خدمت تیم باشیم. درست است نتوانستم به جام جهانی صعود کنیم و شاید در چند ماه آینده مسابقه ملی نداشته باشیم، اما اگر به گذشته نگاه کنیم می‌بینیم که قبلاً از همین ناحیه ضربه خوردیم. چون اردویی نداشتیم زمان زیادی طول کشید تا به آمادگی مطلوب و هماهنگی برسیم. به نظرم بهتر است هر چه زودتر سرمربی انتخاب شود تا هم زمان را از دست ندهیم و هم اردوهای تیم ملی را زودتر آغاز کنیم تا از رقبا عقب نمانیم. اميدواریم در شروع سال جدید مربی تیم ملی انتخاب شده باشد و برای رقابت‌های آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: از فدراسیون هندبال و هیئت هندبال تهران بابت برگزاری دور اول مسابقات تشکر می‌کنیم. از تمام بازیکنان حاضر در لیگ خواهش می‌کنم با توجه به ارتباط نزدیکی که با هم چه در تمرین و چه درمسابقات داریم موارد بهداشتی را رعایت کنند تا مانع از گسترش آن و آلودگی سایر نفرات شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *