بایرامی: با تیم ناشناخته‌ای بازی داریم/ امیدوارم نتایجی در خور نام نساجی کسب کنیم

19:48 - 15 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۰۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن جدید تیم فوتبال نساجی معتقد است بازی هفته اول این تیم به دلیل اولین حضور آلومینیوم در لیگ برتر سخت خواهد بود.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازی هفته اول تیم نساجی مقابل تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: بدون شک بازی اول همیشه سخت است. باید به مصاف تیمی چون آلومینیوم برویم که تازه به لیگ برتر آمده و حریف ناشناخته‌ای برای ما محسوب می‌شود. البته تیم ما هم برای آن‌ها حریف آشنایی نیست از این رو هر دو تیم از هم شناخت ندارند.

وی در مورد میزان آمادگی تیم فوتبال نساجی در هفته‌های اخیر تصریح کرد: شرایط خوبی در تمرینات حاکم است و در این مدت تلاش کردیم به آمادگی خوبی برسیم. فکر نمی‌کنم تیم ما مشکلی برای شروع مسابقات داشته باشد. امیدوارم با مربی جوان و با دانشی که داریم بهترین بازی‌ها را انجام داده نتایجی در خور نام نساجی کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: در این مدت چندین بازی دوستانه و تدارکاتی برگزار کردیم. نتایج این بازی‌ها اصلاً برایمان ملاک نیست بلکه تلاش کردیم در این چند مسابقه به هماهنگی لازم رسیده، دستورات مربیان را به مرحله اجرا در بیاوریم. به شخصه از وضعیت تیممان راضی هستم. همه بازیکنان در تلاشند با کمک مربیان تیممان عملکرد خوبی داشته و در رقابت‌های امسال باعث خوشحالی هواداران شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *