مرد افیونی پایتخت دستگیر شد/ جاسازی ده‌ها کیلوگرم تریاک در اتاق خواب

10:59 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۰۶۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک را از شهر کرمان به سمت تهران منتقل کند، خبر داد.
مرد افیونی پایتخت دستگیری شد/ جاسازی ده‌ها کیلوگرم تریاک در اتاق خوابسرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت «صمصام» در زمینه تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر فعالیت می کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و در دستور کار ماموران دایره دوم عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران در خلال تحقیقات پلیسی دریافتند، وی به زودی قصد دارد مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک را از شهر کرمان به سمت تهران منتقل و سپس اقدام به توزیع آن در سطح پایتخت کند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: اکیپ عملیاتی این یگان با شناسایی مخفیگاه متهم در محله نارمک به آدرس مذکور مراجعه و متهم در حالی که قصد داشت با یکدستگاه خودروی پراید سفید رنگ از مخفیگاه خود فرار کند، دستگیر شد.

وی افزود: وقتی ماموران وارد منزل متهم شدند متهم دیگر که «فرامرز» نام داشت و همدست متهم بود در محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار70 گرم شیره تریاک، 311گرم تریاک، یک عدد وافور کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در ادامه ماموران به آدرس محلی که متهم اقدام به دپوی مواد مخدر در خیابان دماوند می کرد مراجعه کرده که پس از باز کردن در منزل در اتاق خواب متهم مقدار 60کیلو و 100گرم تریاک بالفافه و یک دستگاه خودروی زانتیا کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده در خاتمه اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه و خودرو به مقر منتقل شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *