اعلام آمار دقیق ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی فرهنگیان/ تشریح آخرین اطلاعات درباره برگزاری و توزیع کارت

9:33 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۰۳۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبر گزاری میزان: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش گفت: برای شرکت در این آزمون تعداد 178 هزارو 62 داوطلب ثبت نام کردند، این در حالی است که اعلام شده بود 180 هزار نفر در این آزمون نام‌نویسی کرده اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، از تهیه گزارش پایانی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و تعداد نهایی داوطلبان در این رقابت خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 1394 که از روز پنج شنبه 15 مرداد 94 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود در ساعت 24 روز چهارشنبه؛ 2 مرداد 94 پایان پذیرفت.

وی با بیان این مطلب که آمار واقعی برای تعداد ثبت نام کنندگان تعداد بیش از 178 هزار نفر است ،تصریح کرد: برای شرکت در این آزمون 178 هزارو 62 داوطلب ثبت نام کرده‌اند .

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه افزود: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط در روز سه شنبه 24 شهریورماه سال جاری روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

توکلی در خاتمه یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده این آزمون در رزو جمعه؛ 27 شهریور ماه در مراکز استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *