لزوم مدیریت شایسته منابع آب در خراسان شمالی

7:00 - 11 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۰۲۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی مسأله آب را به عنوان اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین نیاز مردم این استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه مشکلات متعددی وجود دارد که لازم است متولیان امر با مدیریت شایسته منابع آب، این مایه حیات را به نحو صحیح توزیع و متناسب با نیاز‌ها و نیازسنجی‌ها به مصرف برسانند.
- هفتمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سال ۱۳۹۹ به ریاست حجت الإسلام والمسلمین جعفری، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی برگزار شد.

اجرای کامل طرح کاداستر در اراضی ملی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی وهمچنین تهیه منابع آب مورد نیاز جهت مصارف شرب، دام و کشاورزی از مهمترین محورهای مورد بحث و گفتگو در این نشست بود.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت روز سیزده آبان، بعنوان نماد استکبارستیزی خاطرنشان کرد: خشم و عصبانیت نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل از ملت ایران بخاطر صبر و مقاومت این مردم آزاده در برابر زورگویی ها و توطئه های آنان بوده و قطعا این عصبانیت آنان راه به جایی نخواهد برد و آنان را نزد افکار عمومی جهانیان رسواتر خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی مسأله آب را به عنوان اساسی ترین و حیاتی ترین نیاز مردم این استان عنوان کرد و با اشاره به نقش آن در ابعاد مختلف فعالیت ها از جمله مصارف کشاورزی ، شرب و دام و طیور گفت: در این زمینه مشکلات متعددی وجود دارد که لازم است متولیان امر با مدیریت شایسته منابع آب، این مایه حیات را به نحو صحیح توزیع و متناسب با نیازها و نیازسنجی ها به مصرف برسانند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *