رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقاد شدید دروازه‌بان لیورپول از خطای شدید پیکفورد روی فن‌دایک/ بکر: این تکل غیرضروری بود

1:45 - 10 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۹۸۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم لیورپول از تکل شدید جردن پیکفورد روی پای ویرجیل فن‌دایک که منجر به مصدومیت طولانی مدت کاپیتان قرمزهای آنفیلد شد، به شدت انتقاد کرد.

- پس از مصدومیت شدید کاپیتان و مدافع باتجربه تیم فوتبال لیورپول از ناحیه همسترینگ به وسیله دروازه‌بان تیم اورتون در شهر آورد مرسی ساید و دوری چند ماهه او از فوتبال، آلیسون بکر سنگربان برزیلی قرمزهای آنفیلد به شدت از خطای غیرضروری همتایش در اورتون انتقاد کرد.

به گفته بکر، با مشاهده صحنه خطا بر روی فن‌دایک که منجر به آسیب دیدگی شدید او از ناحیه زانو شد، به خوبی مشخص می‌شود که نیازی نبود جردن پیکفورد با چنان قدرت و شدتی روی پای او تکل می‌زد.

این خطا درحالی از سوی پیکفورد روی پای مدافع تنومند لیورپول رخ داد که این دروازه‌بان انگلیسی با وجود تکلی شدید به دلیل آفساید بودن صحنه حضور فن دایک در محوطه جریمه اورتون، از کارت قرمز مستقیم فرار کرد و تا این صحنه شدید از سوی داورن حتی خطا نیز گرفته نشود. این درحالیست که یورگن کلوپ، واینالدوم مدافع کامرونی لیورپول و رالف هاسنهاتل سرمربی سامتهمپتون بعد از عدم جریمه پیکفورد چه در جریان بازی از سوی داور و چه پس از بازی، انتقادات تندی انجام دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *