کلهر: رسول‌پناه برای مصاحبه عجله کرد/ سیدجلال جایگزین خوبی برای شجاع است

12:32 - 03 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۷۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رسول پناه در انجام مصاحبه‌ها عجله کرد، می‌توانست این صحبت‌ها را انجام ندهد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص استعفای مهدی رسول‌پناه از مدیریت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: فکر می‌کنم رسول‌پناه بی‌تجربگی کرد. تیم ما در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست و ما خودمان باعث شدیم پرسپولیس وارد حاشیه شود.

وی ادامه داد: رسول‌پناه در انجام مصاحبه‌ها عجله کرد. می‌توانست این صحبت‌ها را انجام ندهد. قطعا این مسائل حاشیه‌ای در روند فنی تیم هم تاثیرگذار خواهد بود و بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده در تیم حفظ می‌شدند تا تیم در فینال با تمامی نفرات حاضر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: عمر ورزشی بازیکنان فوتبال کوتاه است و بازیکن وقتی با پیشنهاد قابل توجه مواجه می‌شود به آینده خود فکر می‌کند. شجاع تصمیم بدی نگرفت؛ بالاخره به آینده فوتبال خود فکر کرد و به لیگ ستارگان قطر رفت.

کلهر در خصوص جایگزینی بازیکنانی چون خلیل‌زاده و نادری در پرسپولیس خاطرنشان کرد: سیدجلال هنوز آماده است و می‌تواند جایگزین خوبی برای شجاع باشد. البته جایگزینی شجاع سخت است چون بازیکنی است که بسیار محکم و فنی بازی می‌کرد. در خصوص جایگزینی نادری هم سعید آقایی عملکرد خوبی داشته و می‌تواند در این پست بازی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *