رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمام شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی از مالیات معاف می‌شوند

13:55 - 22 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۷۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: به جز شعاع 120 کیلومتری استان تهران تمام شهرکها و ناحیه‌های صنعتی کشور از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود.
به گزارش ، فتحعلی محمدزاده گفت: دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح حذف مالیات‌های شهرکها و ناحیه صنعتی در صدد است از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به جهت افزایش تولیدات داخلی حمایت کند.

وی با اشاره به پنجاه و یکمین سالگرد تأسیس صنایع کوچک در کشور اظهار داشت : با توجه به تصویب 21 مرداد ماه بعنوان روز حمایت از صنایع کوچک , فرصت مناسبی است تا از شهرکها و نواحی صنعتی کشور بازدید و با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهرکها و نواحی تحول عظیمی در حوزه اشتغال ایجاد شود.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد : تا پایان خرداد ماه امسال 942 شهرک صنعتی در کشور مصوب شده‌است که از این تعداد 758 شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری بوده و اراضی در اختیار برای ایجاد 942 شهرک صنعتی در کشور 132 هزار هکتار است.

محمدزاده به اختصاص52 هزار هکتار زمین برای شهرکهاو نواحی صنعتی از بدو تاسیس اشاره کرد و افزود: با توجه به حمایت دولت تدبیر و امید از واحدهای صنعتی و تولیدی , در 22 ماه فعالیت این دولت 3 هزار هکتار زمین برای احداث شهرکها و نواحی صنعتی اختصاص داده شده که این امر اقدام بسیار مهم و سازنده در جهت رفع بیکاری است.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *