رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه ابرکوه: فعالیت نیروی انتظامی برای مردم امیدبخش است

19:26 - 29 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۶۸۳۹
امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه جایگاه فعالیت‌های نیروی انتظامی برای مردم امیدبخش است، گفت: مردم به رغم تحمل دشواری‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی با مشاهده تلاش ناجا در امنیت بخشی کشور، مشکلات خود را صبورانه تحمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جایگاه والای شهیدان بیان کرد: طی سالیان گذشته قبل و بعد از انقلاب، در نظام اسلامی شهدای بسیاری برای تحقق اهداف و منویات اسلام و آرمان جهان شمول انقلاب ردای شهادت را به تن کردند.

امام جمعه شهرستان ابرکوه گفت: شهدای مدافع حرم از کیان و اعتقادات مذهبی و مقدسات دینی ما دفاع کردند و منزلتی در رتبه صدر اسلام دارند. شهدای مدافع وطن از جمله شهدای نیروی انتظامی، شهدای امر به معروف و موارد بسیار دیگر مجال را بر اشرار و عوامل قاچاق و بدخواهان تنگ کردند و آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

وی با اشاره به همه گیری پدیده منحوس کرونا و شهادت تعداد از کادر درمان و پرستاران طی ماه‌های گذشته افزود: شهدای مدافع سلامت جانشان را برای حفظ سلامت جامعه و ایجاد امنیت در بخش سلامت در طبق اخلاص گذاشتند و تلاش کردند مشکلات و حملات ویروس کرونا را مهار و از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری کنند و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

حسینی گفت: شهدای نیروی انتظامی شهدای امنیت کشور هستند و در حقیقت دِین بزرگی به گردن همه ما دارند و ما خود را مدیون مجاهدت نیرو‌های سخت‌کوش و سبز‌کوش می‌دانیم.

امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه جایگاه نیروی انتظامی بسیار برجسته و در نظام اسلامی تاثیرگذار است، در پایان گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی برای مردم امیدبخش است مردم به رغم تحمل دشواری‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی با مشاهده تلاش ناجا در امنیت بخشی مشکلات خود را صبورانه تحمل می‌کنند.

همزمان با هفته نکوداشت نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان از واحد‌های ستادی و اجرائی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه دیدار و با اهداء شاخه گلی به کادر و پرسنل و سربازان از زحمات آنان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در این دیدار از طریق بی‌سیم پیام شفاهی تبریک و تشکّر خود را به یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان ابلاغ کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *