دیدار از پیش اعلام نشده معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با کارکنان اداره کل کارگزینی اداری

16:17 - 23 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۳۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به صورت از پیش اعلام نشده در بخش‌های مختلف اداره کل کارگزینی حضور یافت و با مدیرکل کارگزینی اداری دیدار کرد.
- امین‌حسین رحیمی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بخش‌های مختلف اداره کل کارگزینی اداری به صورت از پیش اعلام نشده حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان کارگزینی اداری دیدار کرد.

رحیمی ضمن قدرانی از تلاش کارکنان کارگزینی اداری و اطلاع از امور جاری اداره کل کارگزینی اداری و بررسی روند ارائه خدمات با کارکنان این امور گفت‌وگو و بر تسریع تسهیل امور و شناسایی و رفع مشکلات تأکید کرد.

از محورهای مهم این دیدار تاکید بر تعیین تکلیف سریع نیروهایی بود که بر اثر تغییرات تشکیلات ستادی قوه قضاییه فاقد پست شده‌اند و قرار است در دادگستری استان تهران خدمت کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: در این جابجایی و تغییر پست‌ها به هیچ وجه نباید حقوق کارمندان کم شود و برای افرادی که پست همطراز در دادگستری وجود نداشته باشد، پست با نام (همان پست فعلی کارمندان) ایجاد می‌شود؛ لذا همکاران عزیزی که به استان تهران می‌روند در این خصوص نباید نگران باشند.

رحیمی عنوان کرد: این موضوع ظرف روزهای آینده باید انجام شود.

وی در خصوص تسریع در صدور احکام ارتقاء کارکنان اداری ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در کارگزینی اداری بیان کرد: باید طوری برنامه ریزی و اقدام شود که کلیه کارکنان اداری قوه قضاییه در صف و ستاد قبل از اینکه تقاضایی داشته باشند و نیاز به مراجعه حضوری باشد ابلاغ ارتقاء رتبه و طبقه آن ها صادر شود و از طریق سامانه راهکار سازمانی در اختیار آن ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *