صدقی: فردا روزی تاریخی برای باشگاه‌داران خواهد بود

20:45 - 20 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۴۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو هیئت موسس انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران ورزشی استان تهران گفت: تلاش می‌کنیم مجموعه‌ای مناسب برای پیگیری مطالبات باشگاه‌داران تشکیل دهیم و فردا روزی تاریخی برای ورزش و باشگاه‌داران خواهد بود.

کاوه صدقی در گفت‌وگو با میزان درباره برگزاری اولین مجمع انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران ورزشی استان تهران اظهار داشت: این مطالبه‌ای بود که سال‌ها جامعه باشگاه‌داران دنبالش بودند که خوشبختانه با پیگیری‌های هیئت موسس و با مجوزهای وزارت کار و وزارت کشور فردا اولین مجمع را برگزار خواهیم کرد. سعی می‌کنیم در روزهای آینده مجامع استان‌ها را هم برگزار کنیم و اگر ۱۰ استان صاحب مجمع شوند می‌توانیم انجمن صنفی کشوری را تأسیس نماییم.

وی ادامه داد: با تأسیس این انجمن باشگاه‌های ورزشی محلی را خواهند داشت تا مطالبات آنها را دنبال کند، به خصوص در این روزهای سخت که باشگاه‌داران نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند، اما کسی نیست که صدای آنها را بشنود و از آنها پشتیبانی کند.

صدقی تصریح کرد: متأسفانه با وجود این که حدود ۲۸ تا ۳۲ هزار باشگاه ورزشی داریم و جمعیتی نیم میلیون نفری در این باشگاه‌ها شاغل هستند که چندین برابر این جمعیت را تأمین می‌کنند، امور و مشکلات آنها در ادارات کل ورزش استان‌ها پیگیری می‌شوند که نه از جنس آنها هستند نه از سود و زیان آنها اطلاعی دارند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم مجموعه‌ای مناسب برای پیگیری مطالبات باشگاه‌داران تشکیل دهیم و فردا بدون شک روزی تاریخی برای ورزش و باشگاه‌داران کشور خواهد بود. انجمن صنفی کمک به رشد و توسعه باشگاه‌ها خواهد کرد و خانه امیدی خواهد بود تا باشگاه‌داران بتوانند مطالبات خود را در آن پیگیری کنند. تمام کسانی که مجوز تأسیس باشگاه و کد کارگاهی دارند می‌توانند عضو انجمن باشند و در مجامع شرکت کنند.


برچسب ها: کاوه صدقی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *