پیروانی: مدیران قبلی زمانی که قیمت دلار یک دهم الان بود، طلب برانکو را پرداخت نکردند

17:16 - 20 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۴۱۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که دلار ۳ هزار تومان بود، طلب برانکو را پرداخت نکردند و این بدهی را برای مدیران فعلی به ارث گذاشتند.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده شکایت برانکو ایوانکویچ، سرمربی سابق سرخ‌پوشان برای پرداخت مطالباتش از باشگاه، اظهار داشت: برانکو قابل احترام است، او تیم را قهرمان کرده است.

وی در ادامه در خصوص مطالبات برانکو، تصریح کرد: برانکو برای این تیم زحمت کشیده و باید همه دست به دست هم بدهیم تا باشگاه بتواند بدهی او را پرداخت کند. وظیفه باشگاه است که پول برانکو را بدهد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون انباشت بدهی‌های این باشگاه، افزود: امیدوارم مدیران قبلی باشگاه هم به خودشان بیایند، این حق نیست که زمانی که دلار ۳ هزار تومان بود، طلب برانکو را پرداخت نکردند و این بدهی را برای مدیران فعلی به ارث گذاشتند تا حالا که دلار ۳۰ هزار تومان شده این بدهی سنگین برای باشگاه مشکل ایجاد کند.

پیروانی در پایان در مورد اینکه آیا توافقاتی برای حل معضل پرونده برانکو انجام شده یا خیر، خاطرنشان کرد: من اطلاعی ندارم که چه توافقاتی انجام شده، اما می‌دانم که باشگاه در تلاش است تا این بدهی را پرداخت و حق برانکو محفوظ است



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *