رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود دستگاه قضایی برای بازگشت ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی به بیت المال در بردسیر

5:00 - 21 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۴۱۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس دادگستری شهرستان بردسیر از ورود دستگاه قضایی به موضوع واگذاری ۳۰۰ هکتار اراضی ملی به دو شرکت خصوصی در این شهرستان خبر داد.
حسین رمضانی زاده، رییس دادگستری شهرستان بردسیر در گفت‌وگو با میزان از ورود دستگاه قضایی به موضوع واگذاری ۳۰۰ هکتار اراضی ملی به دو شرکت خصوصی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر واگذاری حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی به دو شرکت خصوصی جهت راه اندازی دو واحد و انجام فعالیت تولیدی و عدم انجام اقدامات لازم توسط شرکت‌های متولی در راستای راه اندازی و بهره برداری واحد تولیدی موردنظر و عدم استرداد املاک و اراضی به دولت، بررسی این موضوع در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان قرار گرفت.

رییس دادگستری شهرستان بردسیر تاکید کرد: متاسفانه این شرکت‌ها علی رغم گذشت چندین سال هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی واحد‌های تولیدی نداشته اند و البته موضوع پرداخت وام با مبلغ کلان به یکی از شرکت‌ها نیز مطرح است.

وی هشدار داد: رسیدگی به این موضوع با قید فوریت در دستور کار دستگاه قضایی، اداره کل بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و جرم با افراد در هر پست و جایگاهی که باشند بدون اغماض برخورد قضایی خواهد شد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *