رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

علی‌نژاد: امیدوارم خانواده دوومیدانی با تدبیر کار کند

12:41 - 20 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۴۰۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم که خانواده دوومیدانی با تدبیر کار کند و دیگر شاهد تنش‌های گذشته نباشیم.

- مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*خوشحالم که بعد از مدت‌ها، رییس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.

*تعداد آراء نشان داد که عقیده‌ها و سلیقه‌های مختلف و زیادی وجود دارد، ولی از طرقی ممکن است باعث بروز اختلاف و تنش در مجموعه باشیم.

*انتخابات فدراسیون شطرنج که ۶ آبان‌ماه اعلام شده و برگزار خواهد شد.

*مازیار ناظمی از سمتش استعفا داده و ما قرارمان بر این است که هر سرپرستی که تصمیم به کاندیداتوری گرفت حتما قبل از آن استعفا بدهد.

*من توصیه‌ام همین بوده که دوستان آرامشی را حاکم کنند. هم رییس فدراسیون باید این موضوع را سرلوحه قرار دهد و هم خانواده دوومیدانی اجازه دهد که رییس جدید کارش را انجام دهد. اگر نقدی هم بود در درون خانواده می‌توان مطرح کرد، ولی اول لازمه آن این است که اجازه دهیم رییس جدید کارش را انجام دهد و امیدوارم که خانواده دوومیدانی با تدبیر کار کند و دیگر شاهد تنش‌های گذشته نباشیم.

در مورد استعفای گواری از شطرنج، من هنوز نامه‌ای را دریافت نکرده‌ام و از این موضوع اطلاع ندارم و نمی‌دانم منشأ این خبر کجاست. تا الان این موضوع را کسی به من اطلاع نداده و اگر چنین خبری هم باشد آن موقع اعلام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *