اعطای تبلت و بسته‌های آموزشی اینترنتی رایگان برای آموزش فرزندان خانواده‌های زندانیان در کرمان

10:21 - 18 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۳۳۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر و با توجه به ارائه آموزش‌های آنلاین تلاش می‌شود که تجهیزات مورد نیاز از جمله تبلت و بسته‌های اینترنتی رایگان برای آموزش فرزندان خانواده‌های زندانیان تامین شود.
- یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان استان کرمان با اشاره به اینکه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان این استان در حوزه درمان و آموزش خانواده‌های زندانیان نیازمند در حد نهایت توان خود تلاش کرده است، گفت: در حال حاضر و با توجه به ارائه آموزش‌های آنلاین تلاش می‌شود که تجهیزات مورد نیاز از جمله تبلت و بسته‌های اینترنتی رایگان برای آموزش فرزندان خانواده‌های زندانیان تامین شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: در صورت هر گونه قصور در حوزه آموزش فرزندان خانواده‌های زندانیان آسیب‌های زیادی را در آینده شاهد خواهیم بود و از این رو باید به حوزه تامین نیازمندی‌های آموزشی آن‌ها و توسعه آموزش در بین فرزندان این خانواده‌ها توجه لازم صورت گیرد.

وی بر توجه بیشتر به وضعیت خانواده زندانیان به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: باید در رویکرد جلسات هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان بازنگری‌هایی برای ارائه خدمات بهتر به خانواده زندانیان نیازمند انجام شود.

رییس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه توصیه ما در کمک دستگاه‌های مختلف به این انجمن، انجام امور بر اساس قانون است، تاکید کرد: انتظار می‌رود که اداره کل امور مالیاتی استان کرمان در حد قانون و در حد اختیارات خود به انجمن حمایت زندانیان کمک کند تا مشمول مالیات کمتری شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *