رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلهر: بازی با ازبکستان محک خوبی برای تیم ملی است/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد

15:05 - 16 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۹۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حرف و حدیث‌های زیادی بود، اما الان باید از او حمایت کرد.
محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان، اظهار داشت: نفراتی که اسکوچیچ به تیم ملی دعوت کرده است از دید خودش بهترین‌ها هستند اما کادر تیم ملی می‌توانست در درون دروازه، خط هافبک و خط حمله نفرات دیگری را هم به تیم ملی دعوت کند چون واقعا بازیکنان ایرانی در چند وقت اخیر درخشیدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. به نظرم همین نفرات هم برای دیدار‌های تدارکاتی خوب هستند تا به هماهنگی بیشتری برای بازی‌های رسمی برسند و هرچقدر این دیدار‌ها بیشتر باشد و زمان زیادی در اختیار کادرفنی تیم ملی باشد احتمال صعود ما به جام جهانی بیشتر است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حرف و حدیث‌های زیادی بود. به نظرم مربیان داخلی خوبی داشتیم که می‌توانستند سرمربی تیم ملی شوند، گل‌محمدی، قلعه‌نویی گزینه‌هایی بودند که می‌توانستند سرمربی تیم ملی شوند اما به هر حال اسکوچیچ در حال حاضر سرمربی تیم ملی است و باید از او حمایت شود.

کلهر در پایان در خصوص تیم ملی ازبکستان خاطرنشان کرد: ازبکستان قطعا حریف قدرتمندی برای تیم ملی خواهد بود و محک خوبی برای بازیکنان و کادرفنی است. ازبک‌ها هم بسیار فیزیکی هستند و هم فوتبال تاکتیکی بازی می‌کنند که می‌تواند این دیدار برای تیم ملی مفید باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *