رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکونام:قصد رفتن به استقلال را ندارم

8:34 - 16 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۸۱۰
سرمربی فولاد گفت:من با تیم فولاد قرار داد دارم و اینجا نظم و انضباط وجود دارد و قصد رفتن به استقلال را ندارم.

- روزنامه جام جم نوشت: جواد نکونام درباره همکاری خود با استقلال اظهار داشت: من با فولاد خوزستان قرارداد بستم و اخلاقی به این تیم تعهد دارم. در حال حاضر در دومین مرحله از آماده سازی خود هستیم. اردوی اول در تهران برگزار شد. الان هم در کردان هستیم.

سرمربی فولاد  افزود: همانطور که گفتم من با فولاد قرارداد دارم. اینجا نظم و انضباط وجود دارد. همه چیز سر جای خودش است. برای من این مسائل اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: فولاد امسال در لیگ قهرمانان هم حضور خواهد داشت و باید قرعه‌کشی صورت بگیرد و ببینیم به چه تیمی می‌خوریم. تیم‌های بزرگ هم به پلی‌آف می‌آیند. در گذشته دیدید که السد هم در پلی‌آف بازی کرد. هر تیمی که به لیگ قهرمانان آمده، قهرمان است. همه مدعی هستند و می‌خواهند به مرحله گروهی برسند. فعلا نمی‌توانیم به مرحله گروهی فکر کنیم، چون ابتدا باید از پلی‌آف رد شویم.

این سرمربی فوتبال درخصوص هدف تیمش گفت: همانطور که می‌دانید فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شما نمی‌توانید بگوئید من قهرمانی می‌خواهم. با حرف زدن کسی به هیچ هدفی نمی‌رسد. همیشه چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری مقابل این سوال یک جواب داشته‌ام. این‌که پیش از هر چیز، با تمام توان و تاش کار می‌کنیم و به زمین می‌رویم. فولاد سال گذشته به جایی رسید که کسی فکرش را نمی‌کرد. شاید اول فصل می‌گفتید فولاد سهمیه می‌گیرد، همه فکر می‌کردند شوخی است. هزینه‌ای که سال گذشته ما کردیم بسیار کمتر از تیم‌های مدعی بود. البته من معتقدم می‌توانستیم نایب قهرمان شویم، اگر در دو بازی هفته‌های پایانی یکسری اتفاقات نمی‌افتاد. یاد گرفته‌ایم به هیچ چیز قانع نباشیم. همیشه تلاش می‌کنیم که فردا بهتر ظاهر شویم. این تفکری است که در تیم ما غالب است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *