رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرر بزرگ فولاد در صورت جدایی نکونام

11:41 - 14 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۱۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه فولاد خوزستان با جدایی احتمالی سرمربی تیمش قطعا متضرر خواهد شد.

- باشگاه استقلال همچنان در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید این تیم است و طبق گفته سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، در حال حاضر ۵ گزینه شانس حضور روی نیمکت این تیم را دارند که یکی از آنها الکساندر نوری و ۴ گزینه دیگر مربیان داخلی هستند.

یکی از گزینه‌های دیگر استقلال که نامش هم بار‌ها به عنوان گزینه هدایت این تیم در هفته‌های اخیر مطرح شده، جواد نکونام است. سرمربی فولاد خوزستان که فصل قبل نتایج خوبی به همراه تیمش کسب کرده، به نظر می‌رسد جزو گزینه‌های هدایت استقلال است، اما باشگاه فولاد خوزستان بار‌ها اعلام کرده علاقه‌ای به از دست دادن سرمربی تیمش ندارد.

با این حال، اگر یک درصد هم احتمال جدایی نکونام را بدهیم، قطعا تیم فولاد ضرر بزرگی در آستانه شروع فصل جدید کرده است. بازیکنان فولاد با نکونام رابطه خوبی دارند و مدیریت باشگاه هم از عملکرد او راضی است. از طرفی، نکونام مدتی است اردوی پیش‌فصل تیمش را آغاز کرده و مشغول آماده‌سازی است. البته، سعید آذری مدیری نیست که به راحتی سرمربی موفق تیمش را از دست بدهد.

با این شرایط فقط باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و بالاخره چه کسی سرمربی استقلال می‌شود و تا چه زمانی قرار است با این اسامی بازی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *