رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وضعیت بحرانی زندان‌های آمریکا در سایه شیوع کرونا

17:39 - 14 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۱۷۷
شیوع ویروس کرونا در زندان‌های آمریکا همچنان روندی صعودی دارد به گونه‌ای که آمار‌های منتشر شده نشان می‌دهند طی روزهای اخیر در برخی زندان‌ها آمار ابتلا به شدت افزایش یافته است.

موج دوم شیوع ویروس کرونا در آمریکا زندان‌های ایالتی و فدرال را در سراسر این کشور به شدت تحت تاثیر قرار داده و آمار ابتلا و مرگ در این اماکن به شدت افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه «پن لایو»، شمار مبتلایان ویروس کرونا در یکی از زندان‌های این ایالت ظرف کمتر از یک هفته ۲ برابر شده است.

بر اساس اطلاعاتی که اداره زندان‌های آمریکا منتشر کرده، شمار مبتلایان به کرونا در زندان «آلن وود» از روز چهارشنبه گذشته تا روز گذشته به ۲ برابر افزایش یافته است.

اطلاعات اداره زندان‌های فدرال آمریکا نشان می‌دهد که ۴۷ نفر از زندانیان و ۶ نفر از کارکنان زندان آلن وود به ویروس کرونا مبتلا شده اند که این رقم از روز چهارشنبه تاکنون افزایشی ۲۰ نفری را شاهد بوده است.

«پن لایو» می‌نویسد «تلاش‌ها برای رسیدن به اطلاعاتی که نشان دهد مقامات زندان آلن وود با هزار و ۲۲ زندانی چگونه به مقابله با کرونا پرداخته، نتیجه‌ای در بر نداشته است.»

در همین حال مقام‎های زندان‌های ایالت آرکانزاس نیز آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را زندان‌های این ایالت منتشر کردند که این آمار حاکی از روند صعودی ابتلاست.

زندان‌ها و خانه‌های سالمندان در آمریکا از اصلی‌ترین کانون‌های شیوع ویروس کرونا به شمار می‎روند و بر اساس اطلاعات منتشر شده تاکنون بیش از ۲۱۸ زندانی و کارکنان زندان‌ها به کرونا مبتلا شده و هزار و ۲۶۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *