جلوگیری از تعطیلی خط تولید کارخانه شیر در استان ایلام با ورود دادستانی

9:00 - 14 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از جلوگیری از تعطیلی خط تولید در یکی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی ایلام (کارخانه شیر) خبر داد.

افشار خسروی زاد در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید میدانی از شهرک صنعتی ایلام و صدور دستورات لازم جهت رفع مشکلات و موانع تولید گفت: در این خصوص جلسات متعددی طی هفته گذشته در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید و به منظور حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در استان ایلام با حضور جانشین دادستان، مدیر کل صمت، دبیر قرار گاه جهش تولید سپاه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرکل اقتصادی استانداری و نیروی انتظامی برگزار شد.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری این جلسه، از واحد‌های تولیدی فعال، نیمه فعال و غیرفعال شهرک صنعتی ایلام، بازدید میدانی و عملیاتی به عمل آمد.

خسروی زاد افزود: با توجه به این که بیش از ۶۰ درصد واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی ایلام غیر فعال شده اند، یکی از اهداف اصلی این بازدید، ساماندهی و تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی غیرفعال بود که بدون شک در راستای احیاء حقوق عامه، برای راه‌اندازی مجدد و بازگرداندن این واحد‌های تولیدی به چرخه تولید، از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام تصریح کرد: در این بازدید از تعطیلی یک خط تولید در یکی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی ایلام (کارخانه شیر) ممانعت و پیشگیری شد.

وی ادامه داد: در این بازدید مقرر گردید که مسوولین اجرائی مربوطه نسبت به رفع مشکلات شهرک صنعتی ایلام از جمله تغییرکاربری‌های غیرمجاز، به‌سازی معابر، فضای سبز، روشنایی، حصارکشی و تأمین امنیت، کنترل ورود و خروج و صدور کارت تردد در اسرع وقت اقدامات لازم معمول و نتیجه را گزارش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *