ورود جدی دستگاه قضایی برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در استان کرمان

15:06 - 12 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۶۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از ورود جدی دستگاه قضایی برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در استان کرمان خبر داد.
ظهر امروز در راستای پیشگیری ازوقوع جرم و کاهش تصادفات، سید مهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان همراه جمعی از مدیران کل استان کرمان و مسئولان قضایی و اداری شهرستان بم از نقاط حادثه خیر محور‌های ترانزیتی شهرستان بم از جمله تقاطع پرتصادف محور دهبکری به بم بازدید کردند.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2786203_255.mp4']


قویدل در پایان این بازدید از ورود جدی دستگاه قضایی برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در استان کرمان خبر داد و گفت: مقرر شد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم به عنوان مدعی العوم به موضوع نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی این شهرستان ورود کند و چنانچه کوتاهی و قصوری از سوی مسئولان ذی ربط صورت گرفته باشد این افراد شناسایی و برخورد قضایی لازم صورت پذیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد مشکلات و علل عدم اجرای پروژه و رفع نقاط حادثه خیز از سوی مسئولان مربوطه در شهرستان بم از جمله فرماندار و مسئولان قضایی و راهداری به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اعلام شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق شورای پیشگیری و استانداری پیگیری و موانع برطرف شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *