۲۱ مرداد؛ اعزام اولین کاروان دانشجویی به اردوهای راهیان نور دریایی

14:00 - 19 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۰۵۷
خبرگزاری میزان: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان از اعزام اولین کاروان دانشجویان استان هرمزگان به اردوهای راهیان نور دریایی خبر داد و گفت: اولین کاروان ۲۱ مرداد ماه با حضور ۱۳۰ نفر اعزام می‌شوند.
به گزارش ،جواد بیژنی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان، از اعزام اولین کاروان دانشجویان استان هرمزگان به اردوهای راهیان نور دریایی خبر داد و گفت: اولین کاروان 21 مرداد ماه با حضور 130 نفر اعزام می‌شوند.
 
وی ادامه داد: 130 دانشجوی زائر در این اردو شرکت می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهدای دریایی آشناتر می‌شوند. هماهنگی‌های لازم برای اسکان زائران با دانشگاه‌های پیام نور شهرستان میزبان انجام شده است که از این لحاظ مشکلی وجود نخواهد داشت.
 
بیژنی درباره برنامه‌های این کاروان گفت: برنامه روایتگری، آشنایی با موقعیت خلیج فارس، جزایر راهبردی و آشنایی با شهدای خلیج فارس از برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم. در صورت حمایت مسئولان استان در مهرماه امسال نیز دور بعدی اعزام دانشجویی را خواهیم داشت.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان با بیان اینکه اردو راهیان نور تاثیرگذاری بسزایی در افکار جامعه و به خصوص جوانان دارد، بیان کرد: وقتی دانشجویان در این فضا حضور پیدا می‌کنند و در مناطق جنگی با فضای نبرد جانبازان و رزمندگان آشنا می‌شوند ارزش انقلاب را بیشتر حس می‌کنند.
 
وی راهیان نور را از بسترهای مهم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان دانست و تصریح کرد: اگر دشمن امروز تلاش دارد که با بهانه‌های مختلف همچون مذاکرات هسته ای و... در برابر نظام جمهوری اسلامی بایستد به خاطر ترس از همین فرهنگ است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *