رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موسیقی نمایش «علمدار» یک شور، احساس و اعتقاد مشترک بود

11:39 - 06 مهر 1399
کد خبر: ۶۵۹۸۰۳
نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم برای شروع یک کار ادامه‌دار در آینده، موسیقی نمایش «علمدار» یک کار بسیار مهم بود و ناگفته نماند عوامل اجرایی نیز زحمت زیادی کشیده بودند.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با پیرامون موسیقی نمایش «علمدار» به آهنگسازی پوریا خادم و کارگردانی حسین پارسایی گفت: به اعتقاد من موسیقی نمایش «علمدار» شروع یک کار بسیار زیبا است، این نمایش بیش از هر چیزی یک شور و احساس و اعتقاد مشترک بود.

وی به هماهنگی مجموعه عوامل این پروژه اشاره و اظهار کرد: هنرمند وقتی تلفیق کار هنری انجام می‌دهد و با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند، آن حس مشترک به خوبی منتقل می‌شود. من فکر می‌کنم برای شروع یک کار ادامه‌دار در آینده، موسیقی نمایش «علمدار» یک کار بسیار مهم بود و ناگفته نماند عوامل اجرایی نیز زحمت زیادی کشیده بودند.

کنسرت نمایش «علمدار» یک شور، احساس و اعتقاد مشترک بود

نوباوه در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم تلفیق بسیار خوبی در موسیقی نمایش «علمدار» شکل گرفت، خواننده‌ای که مرثیه‌سرایی می‌کرد حس خوبی را به مخاطب انتقال می‌داد. هماهنگی ارکستر و موسیقی هم بسیار خوب انجام شده بود و من به لحاظ هنری هیچ نقصی در این اجرا پیدا نکردم. امیدوارم که از این دست اجرا‌ها بیشتر برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *