بازدید از پیش اعلام نشده رییس کل دادگستری استان یزد از مرکز شورا‌های حل اختلاف

10:21 - 04 مهر 1399
کد خبر: ۶۵۹۱۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان یزد در بازدیدی از قبل اعلام نشده با حضور در ساختمان مرکزی شورای‌های حل اختلاف یزد با کارکنان و مراجعین این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.

- غلامعلی دهشیری در بازدید از قبل اعلام نشده از ساختمان مرکزی شورای‌های حل اختلاف یزد ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری و مراجعان حاضر در مجتمع، به دریافت دیدگاه‌ها در خصوص نحوه خدمات دهی و بررسی روند فعالیت‌ها و نظارت بر عملکرد مجموعه و رعایت تکریم ارباب رجوع پرداخت.


وی در این بازدید که همزمان با شروع ساعت کاری صورت گرفت ضمن حضور در شعب شورای حل اختلاف و گفتگو با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد.

دهشیری بر لزوم کاهش زمان رسیدگی به پرونده به ویژه تعیین تکلیف پرونده‌های مسن باقی مانده در شورا‌های حل اختلاف تاکید کرد و اظهار داشت: تسریع در رسیدگی و تکریم ارباب رجوع با رویکرد صلحی و ایجاد سازش، دو اصل مهمی است که باید مورد اهتمام باشد.

شایان ذکر است بازدید‌های سرزده از حوزه‌های قضایی مختلف در استان یزد، از سیاست‌های اصلی دادگستری استان یزد در دوران تحول قوه قضائیه است که منشاء اصلاح روند امور و رضایت مندی کارکنان و افزایش روحیه نشاط آن‌ها می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *