رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر وزیر ورزش از رییس فدراسیون تکواندو

14:29 - 02 مهر 1399
کد خبر: ۶۵۸۷۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
وزیر ورزش و جوانان از رییس فدراسیون تکواندو به پاس رشادت‌ها و ایثار وی در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشگر سیدرحیم صفوی مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری و سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیر کل، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، معاونین، مدیران و روسای دیگر فدراسیون‌های ورزشی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اهدای تقدیرنامه‌ای از محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به پاس رشادت و ایثار ایشان در سال‌های جنگ تحمیلی تقدیر به عمل آورد.

سید محمد پولادگر، تکواندو، مسعود سلطانی‌فر.

در متن لوح تقدیر آمده است:

رزمنده سرافراز سیدمحمد پولادگر

با سلام.

دوران دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان غیور و با صلابتی است که خالصانه جان خود را به مسلخ عشق بردند و با پیروی از سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) به دفاع از کیان و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند. مردان، زنان و جوانانی الهی که قلب‌هایشان مملو از شور و شعور حسینی و همتشان مبارزه با ستم و زورگویان جهان بود. حقیقتا این دوران جلوه ایستادگی تمام حق در مقابل تمام باطل بود که در دل تاریخ این مرز و بوم ثبت گردید.

از این رو، این همه همت و مردانگی ما را بر آن داشت در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از رشادت و ایثار شما رزمنده غیور میهن اسلامی تجلیل و تقدیر به عمل آوریم و در محرم سال ۱۴۴۲ (ه. ق) مجددا با هم عهد و پیمان ببندیم که تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) همچنان بر مسیر ایمان و آزادگی حسینی در دفاع از اسلام حقیقی باقی بمانیم و در آینده نزدیک شاهد ظهور عدالت علوی، به دست فرزند حسین (ع) بر پهنه‌گیتی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *