توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره خدمات بیمه‌ای ویژه فرهنگیان

19:34 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۸۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره فعالیت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و ارائه خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان کشور گفت: این وزارت برنامه‌ای برای تغییر و یا جابه جایی شرکت بیمه‌گر ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ، فرشید سیاری با اشاره به تمهیدات و روش‌های اتخاذ شده درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی شرکت بیمه‌گر فوق نداشته و انتظار می‌رود در راستای اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده شاهد ارائه خدمات بهتر بیمه‌ای به فرهنگیان کشور باشیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به قرارداد 16 ماهه آموزش و پرورش با شرکت بیمه‌گر آتیه سازان حافظ و اجرای این قرارداد طی 2 مرحله افزود: با توجه به شرایط موجود، مناسب‌ترین مسیر برای ارائه خدمات پزشکی و پرداخت خسارت های درمانی به فرهنگیان سراسر کشور انتخاب شده است.

وی مرحله نخست اجرای قرارداد را از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه سال جاری به مدت چهار ماه دانست و ادامه داد: مرحله دوم قرارداد نیز به مدت یک سال از اول مهرماه سال 94 آغاز و تا پایان شهریور سال 95 ادامه خواهد داشت.

سیاری هدف از انعقاد قرارداد بیمه و اجرای آن طی 2 مرحله را انتقال زمان شروع انجام امور مربوط به ثبت‌نام و عضویت فرهنگیان و خانواده‌های آنها در بیمه تکمیلی درمان از خردادماه به ابتدای سال تحصیلی، همچنین دسترسی آسان فرهنگیان به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط برای بهره مندی و پوشش حداکثری بیمه شدگان دانست.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش و شرکت بیمه آتیه سازان حافظ جلب رضایت فرهنگیان و ارائه خدمات بهتر به این قشر پرتلاش است.



ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
0
با سلام حضور مدیر محترم من فکر میکنم ایران تنها کشور موجود در دنیا است که حرفهای یک مقام ما فوق ( معاون اداری و مالی ) را مدیر تکذیب میکند در حالی که در دنیا عکس این کار انجام میگیرد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *