خلعتبری: دست‌مان در لیگ قهرمانان خالی بود/ ناکامی در آسیا را در لیگ برتر جبران می‌کنیم

8:45 - 10 مهر 1399
کد خبر: ۶۵۷۹۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: متاسفانه بازیکنان جدید ما در این رقابت‌ها نتوانستند به تیم اضافه شوند و این موضوع کار ما را دشوار کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال شهرخودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل الهلال پیش‌رو داریم. درست است که بازیکنان کرونایی آنها در این بازی حضور نداشتند، اما بالاخره این تیمی بود که شش ماه قبل قهرمان لیگ عربستان شد. همچنان معتقدم که می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم، اما بدشانس بودیم.

وی در ادامه در خصوص کارنامه شهرخودرو در آسیا، تصریح کرد: در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. متاسفانه بازیکنان جدید ما در این رقابت‌ها نتوانستند به ما اضافه شوند و این موضوع کارمان را دشوار کرد. تمام تلاش‌مان را کردیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، اما متاسفانه موفق نشدیم و نتوانستیم انتظارات هواداران‌مان را برآورده کنیم.

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان، افزود: با دست خالی وارد آسیا شده بودیم، اما هواداران حق دارند که از تیم محبوب‌شان انتظار کسب امتیاز داشته باشند. امیدوارم در لیگ بیستم نتایج قابل قبولی را بگیریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. ما به دنبال جبران ناکامی‌های آسیا، در لیگ برتر فصل آینده هستیم. در فصل بیستم با اضافه شدن بازیکنان جدیدمان، نتایج بهتری را کسب می‌کنیم.

خلعتبری در پایان خاطرنشان کرد: برای هوادارانی که همواره تیم را تشویق کردند، احترام قائلیم. واقعیت این است که ناراحتیم که نبردیم، اما باید بپذیریم که دست‌مان در آسیا خالی بود و حریفان با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر شده بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *