رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زنی که ٥٤ ساعت با دستان و چشم‌های یخ‌زده با برف و کولاک جنگید تا زنده بماند

10:34 - 29 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۷۱۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سی‌مین قسمت از سری سوم برنامه "مکث" جمعه‌شب شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دوم در هفته پنجم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سپند امیرسلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه امیرسلیمانی میزبان زنی کوهنورد به نام رقیه فلاح است که ماجرایی عجیب را سال گذشته تجربه کرده است. فلاح هشتم بهمن ماه سال ٩٨ پس از تمرین و رسیدن به آمادگی بدنی کامل همراه یک گروه کوهنوردی عازم کوه آرارات می‌شود. همه چیز تا نزدیکی قله خوب پیش میرود، اما به یکباره وضعیت هوا دگرگون شده و چند کوهنورد از ادامه مسیر انصراف میدهند. فلاح، اما به قصد فتح قله با سایر اعضا همراه می‌شود که در میانه مسیر دوستان را گم کرده و گرفتار کولاکی شدید می‌شود. انگشتان و حتی قرنیه چشم‌هایش یخ می‌زنند و امیدی به زنده ماندن نبوده، اما فلاح با همان وضعیت وخیم تا جایی که توان داشت برف‌ها را کنار زده و جان‌پناهی موقت درست می‌کند و ٥٤ ساعت در آنجا به انتظار رسیدن کمک می‌ماند. ماجرای عجیب و جالب و این زن شجاع را در برنامه امشب «مکث» ببینید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجرا‌های اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *