تصمیمات جدید وزارت علوم و دیوان محاسبات برای برخورد با متخلفان بورسیه

12:59 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۶۸۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اتخاذ تصمیمات جدید این وزارتخانه و دیوان محاسبات کشور برخورد با متخلفان در پرونده بورسیه‌هاخبر داد.
مجتبی صدیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره تخلفات مربوط به دریافت بورسیه از وزارت علوم اظهار کرد: تنها 30 نفر فاقد شرایط بورس بودند که این افراد با ارائه اطلاعات اشتباه مرتکب تخلف شده‌اند.

وی در ادامه افزود: افرادی که با ارائه اطلاعات نادرست مسئولان را دچار تصمیم‌گیری‌های اشتباه برای در اختیار قرار دادن تسهیلات بورس کرده‌اند، موظف به بازگشت هزینه‌هایی هستند که تاکنون صرف ادامه تحصیل آنها شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان از جمع بندی برای برخورد با این افراد و تصمیمات جدید این وزارتخانه و نهاد نظارتی دیوان محاسبات کشور خبر داد و تصریح کرد: در پرونده متخلفان بورس، دیوان محاسبات کشور باید مخالف نبودن خود را با پرداخت‌ هزینه تحصیل افرادی که تخلف نکرده‌اند و اسامی آن ها نیز جز متخلفان بوده است، اعلام کند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خاتمه عنوان کرد: با تشکیل 2 جلسه با حضور مسئولان دیوان محاسبات به جمع بندی برای نوع پرداختن به تخلفات این افراد  رسیدیم و تصمیمات جدیدی دراین زمینه گرفتیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *