رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خلعتبری: در بازی قبل بدشانس نبودیم الاهلی را شکست می‌دادیم/ زاراگوسا: شهرخودرو نشان داد تیم خوبی است

13:31 - 26 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۶۵۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر در بازی قبل بدشانس بودیم، در نیمه دوم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.
- محمدرضا خلعتبری در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، دیدار قبل را واگذار کردیم و از این بابت ناراحتیم، اما شایستگی تیم ما خیلی بیشتر است و به امید خدا فردا برای ارائه یک فوتبال خوب وارد زمین خواهیم شد.

وی افزود: بازیکنان جوان و خوبی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. در بازی قبل بدشانس بودیم وگرنه در نیمه دوم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. فردا با تمام قوا به زمین خواهیم رفت و من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم به جوان‌ها کمک کنم تا به بهترین نحو به میدان بروند. در این بازی هم تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم شهرخودرو در خصوص عملکرد این تیم در نیمه اول بازی رفت عنوان کرد: در نیمه اول همان چیزی که سرمربی از ما خواست را به نمایش گذاشتیم، اگر نیمه دوم را دیده باشید ما خیلی بهتر بازی کردیم و با وجود اینکه تیم حریف خیلی حرفه‌ای است سوار بر بازی بودیم. شاید به دلیل تعطیلی مسابقات از حریف شاخت لازم را نداشتیم، اما مطمئنا فردا بازی بهتری نسبت به دیدار قبل خواهید دید و نتیجه قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

زاراگوسا، سرمربی شباب الاهلی در نشست خبری این بازی، گفت: شهرخودرو در بازی رفت نشان داد تیم خوبی است و این کار ما را سخت می کند. البته فشردگی بازی ها باعث می شود تا تمام تیم ها خسته شوند و از کیفیت بازی ها کاسته شود. ما خود را برای بازی برگشت مقابل شهرخودرو آماده کردیم و امیدواریم هستیم در بازی برگشت رقیب را غافلگیر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *