رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

2 زن شیطان صفت به کودکان رحم نکردند/ 2 ماه شکنجه در قفس + عکس

11:11 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۶۴۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: 2 زن اهل «جورجیا امریکا» به اتهام شکنجه و حبس 2 کودک دستگیر شدند .
رییسیبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی منتشر کرد: 2 زن اهل «جورجیا امریکا» به اتهام شکنجه و حبس 2 کودک دستگیر شدند .

«استفون ستون» 34 ساله و «سورد فرن» 49 ساله که گفته می شود 2 بچه 11 و 8 ساله را در قفس های جداگانه در خانه شان نگه می داشتند توسط پلیس دستگیر شدند .

براساس گزارش پلیس، وقتی در پی گزارش یکی از همسایه ها مبنی بر کودک آزاری، پلیس به محل جنایت رفت و برای بررسی بیشتر وارد خانه شد با یک قفس که از تخت های فلزی به هم جوش داده شد  و یک پسر 11 ساله که در آن بود مواجه شد، همچنین قفس دیگری در طبقه دوم خانه قرار داشت که با تخت های چوبی به هم متصل ساخته شده بود و یک دختر 8 ساله در آن نگهداری می شد.

پلیس در ادامه افزود: این قربانیان که خواهر و برادر هستند، توسط مادر بی رحمشان «استفون ستون» و دوست وی به مدت 2 ماه بود که در قفس بودند و شکنجه می شدند. در این مدت به آنها حداقل مواد غذایی و آب داده می شد. تخقیقات پلیس نشان داد که «ستون» به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد .

این 2 جنایت کار در حال حاضر به اتهام کودک آزاری و حبس در بازداشت به سر می برند.

این در حالی است که پلیس در تلاش است، همدست های دیگر  این 2 زن را در ارتباط با این پرونده شناسایی کرده و آنها را دستگیر کند. زیرا ساخت چنین قفس هایی به تنهایی از عهده این 2 جنایت کار زن بر نمی آمده است.

براساس گزارش پلیس قربانیان برای بررسی سلامتی خود به بیمارستان فرستاده شدند. در حال حاضر ماموران پلیس مشغول ررسی جزئیات این پرونده هستند.




الکی خوش
|
-
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
0
چقدر بدند....
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *