جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ اهداف پروازی برگزار شد

14:44 - 24 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۹۰۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هماهنگی‌ها برای برگزاری هر چه بهتر اولین دوره مسابقات لیگ اهداف پروازی با شیوه جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ اهداف پروازی حضور داشتند و هماهنگی‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر اولین دوره مسابقات لیگ اهداف پروازی با شیوه جدید را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به استقبال گسترده تیم‌ها از لیگ اهداف پروازی کشور، اظهار داشت: این رقابت‌ها بعد از گذشت هشت سال وقفه دوباره جان گرفت و امروز با استقبال خوبی که از این رشته شده است قطعا شاهد یک رقابت خوب و جذاب خواهیم بود.

دادگر یادآور شد: با فراهم کردن شرایط برای تیم‌های شرکت کننده و زمینه مناسب می‌توان در این رقابت‌ها ورزشکاران خوبی را پرورش داد و به تیم ملی معرفی کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: این رقابت‌ها در استان‌های مختلف فعالیت خوبی دارد و حتی شاهد تربیت و پرورش قهرمانانی هم هستیم. باید در تصمیم‌گیری‌ها خوب عمل کنیم تا بتوانیم یک رقابت با شکوه را با موفقیت برگزار کنیم. با توجه به توافقات انجام شده با اسپانسر مسابقات و پخش‌های تلویزیونی امیدوارم بتوانیم چراغ این رشته را روشن نگه داریم و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.

لازم به ذکر است اولین جلسه هماهنگی با تیم‌های حاضر در لیگ اهداف پروازی صبح امروز با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از سرپرستان تیم‌ها و مربیان این رشته در سالن جلسات فدراسیون تیراندازی برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *