قلعه‌نویی: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی باعث شده بازیکن یک میلیاردی ۱۲ میلیارد بخواهد

19:23 - 22 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۳۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی را اهل فن آن و با مطالعه وضع کرده باشند می‌گوییم خوب است ولی ما باید بپرسیم که این قانون را چه کسی گذاشته است.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص حضورش روی نیمکت این تیم اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*باید از استاد خودم مجید جلالی به خاطر زحماتی که کشیده تشکر کنم.

*زود است در مورد هدف‌گذاری‌مان صحبت کنیم، اما تیم ما پتانسیل خوبی دارد.

مسئولیت هر تیمی را قبول می‌کنم از آن انتظار دارند.

* ۲-۳ بازیکن دیگر باید به ما اضافه شود.

*امسال نه تنها ما بلکه همه تیم‌ها مشکلاتی دارند. یکی اینکه اردو‌های خارجی نمی‌توانیم برویم. در حال برنامه‌ریزی هستیم که اگر بشود ۲ اردو داشته باشیم. باید ببینیم کجا می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. اگر می‌توانستیم یقیناً به خارج از ایران می‌رفتیم، چون تیم به این مسئله نیاز دارد. آنجا اردوی بسیار خوبی برگزار می‌شد و تیم‌های خوبی هم بودند و عیار تیم بالا می‌رفت.

اگر قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی را اهل فن آن و با مطالعه وضع کرده باشند می‌گوییم خوب است، ولی ما باید بپرسیم که این قانون را چه کسی گذاشته است. یقیناً این به ضرر فوتبال ما است. شما می‌بینید بازیکنی که یک میلیاردی بود الان می‌گوید ۱۲ میلیارد! عذرخواهی می‌کنم شاید نوشتن هم بلد نباشد. به نظر من این قانون، قانون با مطالعه‌ای نبود.

*یکسال آمدند سقف قرارداد گذاشتند مثلاً آمدند جلوی چند بازیکن و مربی را بگیرند، آن زمان ۱۸ تیم در لیگ بود و حدود ۴۰۰ بازیکن بازی می‌کردند، سقف بازیکن ۵۰ میلیونی شد ۴۵۰ میلیون. این قانون هم باعث شده رقم‌ها خیلی بالا برود. یقیناً آمدن بازیکنان و مربیان با کیفیت می‌توانست به فوتبال ما و لیگ ما کمک کند. به نظرم این قانون شاید به زودی برداشته شود.

*قرارداد من اینجا یکساله است. ۵۰ میلیارد واقعیت ندارد. دشمنان امیر قلعه‌نویی از الان شروع کرده‌اند.

*باید به دنبال ساختاری باشیم که سرمایه‌های‌مان نسوزد. بعضی سرمایه‌ها می‌آیند و ناگهان محو می‌شوند.

*من برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. سپاهان هم تیم خیلی خوبی است کمااینکه استقلال و پرسپولیس هم تیم‌های بسیار خوبی هستند. شهرخودرو هم تیم خوبی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *